Σελίδες

7 Οκτωβρίου 2010

επιτέλους*

Έχω μέρες να γράψω κάτι..αυτές τις μέρες δεν υπήρχε έμπνευση..δεν υπήρχε όρεξη..
Σήμερα όμως,δεν μπορούσα να μην γράψω...
γιατί μύρισε Χειμώνας επιτέλους!!!
Έβρεξε..!έβρεξε πολύ..!
ήταν τόσο όμορφα...πραγματικά σαν να "άνοιξαν οι ουρανοί"..
τι καλά..!πόσο καιρό περίμενα να αρχίσουν οι μέρες να είναι έτσι..!
τώρα αρχίζει η καλή εποχή..!
η εποχή που σε εμπνέει να αγαπάς και να το δείχνεις...
η εποχή που σε εμπνέει να ονειρεύεσαι..
να ονειρεύεσαι πράγματα που ίσως να μην γίνουν ποτέ..
αλλά ακόμα κι έτσι να είσαι καλά..!
εγώ σήμερα ένιωσα ευτυχισμένη..
όταν ένιωθα τις σταγόνες της βροχής να κυλούν στα μάγουλά μου..(αχ πόσο ωραία αίσθηση!)
σκεφτόμουν πως η ζωή είναι ωραία..!γιατί υπάρχουν στιγμές που την κάνουν να είναι ωραία..!
στιγμές σαν κι αυτή δεν θα  τις άλλαζα με τίποτα..!
τι κι αν με λένε τρελή..?εγώ απόλαυσα αυτή τη μέρα και την ΕΖΗΣΑ όπως έπρεπε..
κάτι που πολλοί δεν έκαναν..και λυπάμαι..!
είναι  αμαρτία να αφήνεις κάτι τέτοιες μέρες να περνούν απλά..!
αν δεν βγεις στη βροχή έστω και για λίγο..
αν δεν κάτσεις στο παράθυρο ακούγοντας μουσική,πίνοντας μια ζεστή σοκολάτα,
και με διάφορες σκέψεις να περνάνε από το μυαλό σου..
πώς μπορείς να πεις ότι την έχεις ζήσει αυτή την μέρα..?



*κι έτσι άρχισε ο δικός μου Χειμώνας..




*ααχ..ας  είναι και οι υπόλοιπες  μέρες έτσι..!^^

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου