Σελίδες

27 Οκτωβρίου 2010

Αλλαγές*

Και εκεί που έχεις  βολευτεί στη ρουτίνα σου,και νομίζεις πως "όλα είναι καλά"..
Μια μέρα ξυπνάς,παρατηρείς τον εαυτό σου και συνηδιτοποιείς πως δεν είσαι εσύ..
Είσαι το άτομο που σε έχουν κάνει οι άλλοι...!
Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν ότι πρέπει να κάνεις αλλαγές στη ζωή σου..
Μια τέτοια φλασιά "έφαγα" κι εγώ..
Και ξαφνικά κατάλαβα πως είχα γίνει κάτι που ουσιαστικά δεν γνώριζα..!
Έτσι αποφάσισα να κάνω αλλαγές στη ζωή μου..
Να αρχίσω να δείχνω πια είμαι και τι αξίζω..
Να μην κρατάω κοντά μου άτομα τα  οποία   το μόνο που κάνουν είναι να  με φθείρουν..
Καιρός να θυμηθώ πια πραγματικά είμαι..!

Επίσης..κατάλαβα πως είχα ξεχάσει να  κάνω όνειρα..
και είχα πάψει να πιστεύω πως αυτά που έχω ήδη κάνει μπορούν να πραγματοποιηθούν..
Είχα αφήσει τον καθένα να με επιρεάσει λέγοντας μου πως αυτό που ονειρεύομαι είναι  αδύνατο να γίνει..
Ευτυχώς όμως,ήρθε κάποιος με "ξύπνησε" ..
και μου θύμισε ότι πρέπει  να  πιστεύω στον εαυτό μου..και να ακολουθώ τα  όνειρα μου ανεξάρτητα
από το τι λέει ο καθένας..
Και αυτό πρέπει να  κάνεις κανείς αν πραγματικά θέλει να πετύχει..
[ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Δ*]

Και κάτι τελευταίο..
Να ζεις το κάθε σου όνειρο σαν να είναι  γεγονός.. 
Το ευχαριστιέσαι πιο καλά έτσι;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου