Σελίδες

21 Μαρτίου 2011

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011 :]

Γεννέθλιαααααα!
Σήμερα ξεκινάει η δική μου χρονιά!:)
Κλείνω επισήμως τα 16!
Ναι,ναι!
Ελπίζω λοιπόν να πάει καλά κι αυτή η χρονιά και να σας τυραννάω για πολύ ακόμα :3
Ευχαριστώ πολύ όσους με θυμήθηκαν  και μου έστειλαν τις όμορφες ευχές τους και ελπίζω να γίνουν πραγματικότητα!


Επίσης θέλω να ευχαριστήσω (και ονοματικά) τα άτομα που σήμερα ήταν κοντά μου (η σειρά είναι τυχαία) :
Κατερίνα,Πόπη (και για το τραγούδι πρωινιάτικο χδ),Σοφία,Φωτεινή,Μαρία (x2),Πελαγία,Βάσω (που παραλίγο να με πνίξει),Βασίλη,Χρίστο,Χάρη.


ΚΑΙ τη γνωστή παρέα του διαλείμματος:
Έλλη (με το ωραίο γραμματάκι),
Αντώνη (που κάνει και καψώνια-.-),
Μαίρη (που είναι καλή σήμερα),
Μαρίνο (με τις πρωτότυπες ευχές),
Χρύσα (με τις αγκαλιές),
Δήμο (που μου ξέκανε το αυτί) 
και Μαρία.



Ακόμα,ευχαριστώ απεριόριστα την Λία μου που είναι εδώ ακόμα κι από το "μακρινό" 8ο :)


[και σε μια κοπέλα,να πω ότι όσο και να θέλει,δεν θα μου χαλάσει τη μέρα,γιατί έχω πάψει εδώ και καιρό να ασχολούμαι μαζί της!]


*Σημασία δεν έχει το τι ευχές δίνει κάποιος,αλλά να τις δίνει απ'την καρδιά του.
Τότε μόνο βγαίνουν αληθινές!

ΥΣ: Αν ξέχασα κανένα ζητώ συγνώμη!


Αυτάάά!
Χρόνια μου πολλά λοιπόν (Α)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου