Σελίδες

3 Απριλίου 2011


Σ'αγαπάω!
Δεν ξέρω γιατί.Δεν με νοιάζει το γιατί.
Αυτό που ξέρω είναι ότι σ'αγαπάω!
Μπορεί να με νευριάζεις,κι εγώ το ίδιο,και να τσακωνόμαστε συνέχεια,αλλά αυτό δεν αλλάζει τίποτα!
Μπορεί να δείχνεις το ενδιαφέρον σου με ιδιαίτερο τρόπο και να φωνάζεις συχνά,αλλά δεν θα το άλλαζα με τίποτα αυτό.
Μπορεί συνεχώς να με κάνεις να ανησυχώ και να αγχώνομαι,αλλά τι να κάνουμε,έτσι είσαι.
Και είσαι εδώ..για να μου υπενθυμίζεις να μην βγαίνω από τα όριά μου.
Να με απειλείς (έστω) για να είναι σίγουρο ότι θα τηρήσω αυτά που σου λέω. 
Και πολλά ακόμα..αλλά τα κάνεις τόσο σωστά..
Καμιά φορά νομίζω (ή μάλλον είμαι σίγουρη) ότι με ξέρεις πιο καλά από τον καθένα.
Ακόμα και από τον ίδιο μου τον εαυτό.
Δεν ξέρω τι άλλο να πω.Δεν μπορώ να πω κάτι άλλο.
Δεν υπάρχουν λόγια.
Θέλω να ζητήσω ένα συγνώμη για τις βλακείες που έχω κάνει (και προκαταβολικά γι'αυτές που θα κάνω).
Και άλλο ένα γιατί πρόσφατα έμαθα ότι σε έχω κάνει να κλάψεις,και γι'αυτό θα ζητάω συγνώμη μια ζωή.
Ακόμα ένα,γιατί δεν δείχνω συχνά το πως νιώθω,και μου βγαίνει σε άμυνα και επιθετικότητα.
Ευχαριστώ που είσαι εδώ!
.Σ'ΑΓΑΠΑΩ.


*Μπορεί να νομίζεις ότι δεν σ'ακούω,αλλά κάνεις λάθος!

ένα τραγούδι λέει..
"Και συνεχίζω να σ' αγαπώ, κι όποτε πάω να στο πω
Τα χάνω σαν μικρό παιδί, και κοκκινίζω
Και συνεχίζω να σ' αγαπώ, κι όποτε πάω να στο πω
Τα κάνω θάλασσα, κι απ' την αρχή αρχίζω
"


και αυτό για να θυμάσαι :)


ΥΣ: επίσης συγνώμη αν γίνομαι κουραστική :$

αυτά από μένα! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου