Σελίδες

8 Μαΐου 2011

the last weekend

Κυριακή σήμερα..και όχι μια τυχαία Κυριακή.
Από αύριο αρχίζει ένας μήνας "πιο χάλια δεν γίνεται".
Γεμάτος άγχος,γεμάτος διάβασμα (για τους περισσότερους),γεμάτος πίεση ...
Αλλά τι να κάνεις?αυτά έχουν οι εξετάσεις.
Σκοπός όλων (νομίζω) είναι να περάσουν όσο πιο ανώδυνα γίνεται.
Αυτό που έχω εγώ να προτείνω είναι: βιταμίνες,χυμούς και όσο περισσότερες βόλτες γίνεται για να ξεφεύγει και το μυαλό.
Και πάνω απ'όλα,όχι "μοιρολόγια" του τύπου "πως θα γράψω..τι θα κάνω..πωπωπω.." κλπ..
Όσοι με ξέρουν θα πουν "ποια μιλάει τώρα.." αλλά ναι,και εγώ αυτό θα προσπαθήσω να τηρήσω..
Στο κάτω κάτω,η γενιά η δική μου ('95) και οι προηγούμενες δεν έχουν ιδιαίτερο λόγο για άγχος και όλα τα παρεμφερή.
Αν σκεφτεί κανείς ότι η 2α λυκείου δίνει κατεύθυνση και η 3η πανελλαδικές..εμείς δεν περνάμε τίποτα..!
Κοιτάξτε λοιπόν να περάσετε καλά όσο διάβασμα και να έχετε..και ειδικά σήμερα που είναι η τελευταία μέρα του τελευταίου Σαββατοκύριακου πριν τις εξετάσεις (Θεέ μου,πώς ακούγεται έτσι..?!)


Εύχομαι λοιπόν σε όλους μας καλή επιτυχία και μπόλικη υπομονή μέχρι να έρθει το Καλοκαίρι!!
Αυτά προς το παρόν.
Ελπίζω να βρω χρόνο να γράψω και μέσα στις εξετάσεις!
Πολλά φιλιά σε όλους :*


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου