Σελίδες

22 Ιουνίου 2011

alohaa:3

Πόόόσο καιρό έχω να γράψω?Μου έχει λέιψει το blog μου!
Τόσο πολύ,που γράφω από το ipod o.O
Anyway,λοιπον,έχει μπει Καλοκαίρι (-.-),έχουν τελειώσει τα σχολεία και όλα κυλούν "ομαλά".
Τέλος πάντων,τέρμα ο πρόλογος!Αρχίζει ένα ανούσιο άρθρο για το Καλοκαίρι.

Το Καλοκαίρι είναι δύσκολη εποχή νομίζω.
Όχι μόνο για μένα που σχεδόν το μισώ,αλλά για όλους.
Για τις σχέσεις των ανθρώπων βασικά.(φιλικές,ερωτικές κλπ)
Γιατί όλοι σκορπίζονται.Άλλοι πηγαίνουν διακοπές,άλλοι έχουν μαθήματα..
Αλλά από την άλλη,είναι και η εποχή που γίνονται καινούργιες παρέες (ακόμα και εποχιακές).
Αν πας μία βόλτα στο κέντρο,του Ηρακλείου στην προκειμένη περίπτωση,θα δεις όποιον ξέρεις και δεν ξέρεις που λέμε.
Πόσο μου αρέσει αυτό!Βλέπεις άτομα που τον Χειμώνα δεν μπορείς λόγω σχολείου,απόστασης κλπ.
Δεν πάει να κάνει ζέστη που να μην παλεύεται?Ποιός νοιάζεται?
Οι περισσότεροι είναι εκεί,ο καθένας για το δικό του λόγο.
Κάτι άλλο που μου αρέσει στο Καλοκαίρι είναι οι ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ!:U
Έρχονται τόόόσοι και δεν ξέρεις πού να πρωτοπάς!
Το κακό είναι ότι τα ξένα συγκροτήματα έρχονται Αθήνα -.-"
[6 Ιουλίου είναι εδώ οι 30 seconds to mars (<3) και εμείς θα βολευτούμε με Κότσιρα.
Whatever!Με ότι έχει κανείς βολεύεται!]

ΥΣ: ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ ΑΙΓΑΛΕΩ!

Τέλος πάντων,πολλά είπα πάλι,τέλος άρθρου!
Ελπίζω να τα πούμε σύντομα!
Φιλιά στα μούτρα:3
χ*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου