Σελίδες

13 Φεβρουαρίου 2011

.Βαλεντινος.

Κάθε χρόνο στις 14 Φεβρουαρίου λέμε ότι γιορτάζουν οι ερωτευμένοι.
Πάντα αναρωτιόμουν,οι ερωτευμένοι περιμένουν αυτή τη μέρα για να γιορτάσουν?
Εγώ ξέρω πως όταν νιώθεις κάτι για κάποιον το νιώθεις όλο το χρόνο,όχι μόνο μία κοινότυπη ημερομηνία.
Και καλά αυτοί που έχουν τις οφθαλμαπάτες τους και είναι μέσα στις γλύκες αυτή τη μέρα,δικαίωμά τους..Αλλά είναι και εγωίσταροι..Όλη τη μέρα καρδιές,έρωτες κλπ..τους υπόλοιπους δεν τους σκέφτονται? 
Οι μισοί σε αυτόν τον κόσμο είναι ερωτευμένοι χωρίς ανταπόκριση.Δεν έχουν ψυχή αυτοί δηλαδή?Να πάνε να κόψουν το κεφάλι τους?
Λίγη λογική ρε παιδιά δεν βλάπτει..Λίγη αλληλεγγύη βρε αδερφέ..Δεν είστε μόνοι σας σε αυτό τον κόσμο..
Υπάρχουν και άτομα που εξ'αιτίας σας υποφέρουν αυτή τη μέρα..Που κλείνονται μες στα σπίτια τους και πέφτουν σε κατάθληψη..
Λίγος σεβασμός..!
Και ναι,δεν τα λέω τυχαία αυτά,είμαι κι εγώ μία απ'αυτά τα άτομα.
Που θα περάσω μία μέρα "κλαίγοντας" τη μοίρα μου με τις φίλες μου ενώ γύρω μας θα υπάρχει μόνο "αγάπη,λατρεία,αχ,χρόνια μας πολλά" κτλ.
Αυτό το πράγμα είναι ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ.
Και αυτοί που αύριο θα "γιορτάσουν",έχουν περάσει από αυτό το στάδιο,αλλά τώρα κάνουν ότι δεν θυμούνται..Υποκρισία! 
Λοιπόν,αρκετά συγχύστηκα,αυτά για την αγαπημένη σας μέρα.
Και για όσους βιαστούν να πουν την κακία τους,να πληροφορήσω ότι ποτέ δεν συμφωνούσα με αυτή τη μέρα,ακόμα και όταν είχα σχέση.
So,καλά να περάσετε στην ωραία σας αγαπησιάρικη φουσκαλίτσα.
Και στους υπόλοιπους,εύχομαι υπομονή!
Μια μέρα είναι,θα περάσει.


and listen that 


thanks for reading :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου