Σελίδες

9 Σεπτεμβρίου 2011


 Δες,ξημέρωσε.
Και κάθεται εκεί δίπλα στο παράθυρο.
Κοιτάζει τον ουρανό,τίποτα άλλο.
-Μα γιατί δε με παίρνει ο ύπνος;
Περιμένει.Τι;Δεν ξέρει.
Περιμένει την "καλύτερη" μέρα.
Πόσο γρήγορα περνάει η ώρα;
Δε νιώθει τίποτα.
Όλα είναι κενά.
Τι γίνεται;Τίποτα.
Η αγάπη πού έχει πάει;Υπάρχει ακόμα;
Έχει καιρό να περάσει από'δω.
Μην αργήσεις να έρθεις.Μου έχεις λείψει.
Σε χρειάζομαι.Όλοι σε χρειάζονται κι ας μην το παραδέχονται.
Γιατί κρύβεσαι;Φοβάσαι κι εσύ;
Σε καταλαβαίνω.
Μα γιατί;Κουράστηκα.
Αρκετά δεν περίμενα;Τι θες ακόμα;
Ένα όνειρο είναι.
Ξύπνα,δες καθαρά.
Μα δεν ανοίγουν τα μάτια μου.Τι έχω πάθει;
Λύθαργος.
Όλα πάλι ίδια.
Δεν καταλαβαίνω.
Καλύτερα έτσι;!



Τέλος;Τέλος.




Soundtrack:


 [Κοίτα εγώ αν θες να ξέρεις,είμαι όλα αυτά που αναφέρεις
Μόνο που κάπου κατά βάθος,όποιος με ξέρει κάνει λάθος
Του το κρατάω αυτού του κόσμου,που δε μου ανήκει ο εαυτός μου
Γι' αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω,είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω
.]

1 σχόλιο: