Σελίδες

5 Δεκεμβρίου 2011

Φόρος Τιμής..*

***




Δεκεμβριανά.
6 Δεκεμβρίου 2008,
θάνατος έφηβου από όπλο αστυνομικού. 
Αφορμή.
Ξέσπασμα. 
Μικροί και μεγάλη βγήκαν στους δρόμους 
για να υπερασπιστούν την μνήμη του.
Με δάκρυα στα μάτια και τριαντάφυλλα στα χέρια,
όσοι είχαν τη δυνατότητα ήταν στα Εξάρχεια.
Ή μάλλον όχι,όλοι μας ήμασταν στα Εξάρχεια.
Με το μυαλό μας,με την καρδιά μας.
Συμπαρασταθήκαμε,πονέσαμε.
Γίναμε μία ενότητα.
Παλέψαμε ο καθένας με τον τρόπο του. 
Και τότε και τώρα και κάθε χρόνο.
Είναι υποχρέωση "του όποιου" θέλει να λέγεται
ότι έχει συνείδηση. (προσωπική μου γνώμη)

Όπως και για κάθε θέμα όμως,
υπάρχουν και άτομα αντίθετα με αυτό.
Που ίσως απλά να φοβούνται να παλέψουν μαζί με τους άλλους.
Το να λέει κάποιος τη γνώμη του είναι δικαίωμά του,
αλλά όχι και να ατιμάζει ένα τόσο σημαντικό γεγονός
μόνο και μόνο για να τραβήξει τα βλέμματα πάνω του.
Αν θες προσοχή κέρδισέ την με άλλα μέσα
και όχι κατηγορώντας χωρίς ουσία.

Δεν έπρεπε να ασχοληθώ καν με κάτι τέτοιο,
απλά θεωρώ το θέμα πολύ λεπτό
και σίγουρα όχι ένα από τα μέσα "φιγούρας".
Και όπως λέει και ένας φίλος,
ας βουτάμε και λίγο τη γλώσσα στο μυαλό πριν μιλήσουμε!

Αυτά από εμένα.



Αλέξη θα σε θυμόμαστε πάντα...


Soundtrack(s):










3 σχόλια:

  1. foros timhs h spilosh tou onomatos tou?
    pethane adika o 16xronos....
    kathimerina pethenoun xiliades paidia epidi h kibernisis den litourgoun sosta den blepo omos na xesikonete kaneis gia ayta...
    bori o thanatos tou na htan h stagona pou xexilise to potiri alla apo ekei kai istera
    to na ginete o xamos kathe 6 dekembriou to theoro adiko. dialexte alh hmerominia na diekdikisete ayta pou thelete...
    etsi kialios an o kathe enas mas den alaxei nootropia kai stash zohs.oses "pories" kian kanei den tha petixei apolitos tipota.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι Ιάκωβε συμφωνώ,αλλά όλο αυτό γίνεται για το γεγονός με τον μπάτσο.
    το να γίνεται "χαμός" όπως λες,δεν ξέρω κατά πόσο άδικο μπορεί να θεωρηθεί.
    αυτά που θέλουμε τα διεκδικούμε με κάθε τρόπο και με κάθε πορεία,που δυστυχώς είναι πλέον το μόνο μέσο.
    όσο για τη στάση ζωής του καθένα ναι.το να κάθεσαι στον καναπέ σου μόνο και μόνο επειδή φοβάσαι δεν βοηθάει κανένα.(δεν το λέω για εσένα,μιλάω γενικά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. opos proupa.to gegonos pou epikaliste to enoma enas nekrou anthropou gia na katasrafoun epixirisis tou kathe mikroastou . gia mena einai spiloma tou onomatos.
    thes na agonistis? na bgis ston dromo?
    me thn elpida pos an mazeftoun 11 ekatomiria antropi stous dromous tha alaxei kati?
    tinxani h epanastasis na sinodebonte apo diamartiries stous dromous alla h diamartiria den einai epanastash.
    to na xrisimopis ths hmerominia penthous gia na kaneis ton agona sou einai upokrisia.
    se pnigi to adiko kai thes na sapisi o dolofonos sthn filakh?
    lipame alla me to na diadilosis kai na kremasis merika pano den tha kaneis kati.
    h monh sou elpida einai na bei to agouri toso bathia ston kolo mesa po oloi mas tha poume 'ftani pia os edo htan' kai na aparnithis oles tis anesis pou sou parexei o "kratikos mixanismos" kai na ton polemisis.
    To na diakopsoume xrisi hlektrikou reymatos thn xrisi petreleou .ote klp
    kai na stamatisoumai na pigenoumai stis doulies mas.
    ayto einai toso akreo oso kai apotelesmatiko.
    me to na aparnithoun oloi ta agatha pou sou parexei to kratos.
    tha boresei na tous pei h kante ayto pou einai dikio kai gia mena h sas grafo sta paparia mou boro na ziso kai xoris esas.
    epidi omos ayto den einai eyikto
    lipame alla pera apo to na morfothis arketa kai na tous antikatastisis den uparxi kapia alh lish

    ΑπάντησηΔιαγραφή