Σελίδες

22 Σεπτεμβρίου 2010

Χειμώνας♥*

Χειμώνας..λατρεμένος Χειμώνας..!
Πόσο θέλω να έρθει...να αρχίσει το κρύο..

Θέλω  να έρθει ξανά αυτή η γλυκιά μελαγχολία που μας  κάνει να έχουμε ανάγκη μονάχα μια  αγκαλιά..

Να κλείνομαι μέσα στο ζεστό μου σπίτι και να κάθομαι στο παράθυρο..
και να βλέπω την βροχή..να ακούω τον όμορφο ήχο της..
Παρέα με την μουσική που ταιριάζει σε κάτι τέτοιες μέρες..
Και έπειτα..οι σκέψεις να βομβαρδίζουν το μυαλό..όπως κάνουν και τώρα..μόνο  που φαντάζομαι το πώς θα είναι..!
Χωρίς να το θέλω..μου έρχονται εικόνες στο μυαλό..

[ Εγώ,με μια μακριμάνικη μπλούζα..να κρυώνω και   όπως πάντα  να  κρατάω τα μανίκια με τα χέρια μου..
όσο κι  αν κρυώνω όμως..να βγαίνω στη βροχή,να γίνομαι  λούτσα και  να τραγουδάω χαρούμενη..
Εσύ,με το γνωστό μπουφάν σου..τα μισά γάντια..και αυτό τον πανέμορφο σκούφο που τόσο πολύ σου πηγαίνει και τόσο πολύ αγαπώ..να με κοιτάς,να γελάς επειδή με θεωρείς τρελή και να μου φωνάζεις να κάτσω μέσα..
Μετά,μια μέρα οι δυο μας..μέσα στο κρύο,να καθόμαστε και να ακούμε την αγαπημένη μας μουσική..
κι εγώ επειδή έχω ντυθεί ελαφριά-όπως πάντα- να κρυώνω..εσύ το καταλαβαίνεις..και μου πιάνεις τα χέρια για να τα ζεστάνεις..]

Μπερδεμένες εικόνες,που μπορεί να μη γίνουν ποτέ πραγματικότητα..όμως είναι χειμωνιάτικες..και είναι διαφορετικές..γιατί ο Χειμώνας είναι η εποχή που -κατά τη γνώμη μου- είναι η πιο διαφορετική..!
Τόσα ανάμικτα συναισθήματα,τόση μελαγχολία αλλά και ευτυχία μαζί,δεν νομίζω να τα έχει άλλη εποχή...
Και κάτι μου λέει πως ο συγκεκριμένος Χειμώνας,θα έχει πολύ ενδιαφέρον..για πολλούς από εμάς..!
γι'αυτό ας ελπίζουμε ότι θα έρθει γρήγορα..!

[ΕΛΑ,ΕΛΑ,ΕΛΑΑΑ]


http://www.youtube.com/watch?v=1sYPyLhTejY   [ Βασιλεία ευχαριστώ(: ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου