Σελίδες

3 Ιουλίου 2011

So..~

Θα είναι το πιο βλακώδες και σύντομο αρθρο που έχω γράψει.

Το μόνο που ήθελα να πω είναι ότι όπως κι αν είναι τα πράγματα,
όσο και να έχεις απογοητευτεί από πολλούς,
όταν είσαι με τα λίγα και καλά άσχημα που σου έχουν απομείνει,
νιώθεις ευτυχισμένος.
Μπορεί να είναι μεγάλη λέξη,αλλά κάποια άτομα καταφέρνουν να σε κάνουν να σε κάνουν να νιώθεις έτσι, και μόνο που κάθονται δίπλα ή κοντά σου σε μία κοινωνική εκδήλωση.
Ας πούνε κάποια άτομα ότι αυτά που λέω είναι υπερβολές ή σάλια,δεν με νοιάζει.
Για εμένα αυτές είναι οι στιγμές ευτυχίας.
Και όχι η στιγμή που θα πάρω στα χέρια μου το καινούργιο αντικείμενο που μου αγόρασαν οι γονείς μου!

Αυτά τα (ΠΟΛΥ) λίγα για σήμερα.
Επιστρέφω αύριο με πιο ικανοποιητικό άρθρο!
[καλή μου επιτυχία στις εξετάσεις φωνητικής:3]
Να περνάτε όμορφα.
Φιλιά στα μούτρα.
χ*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου